fredag 11 juni 2010

Min fina rosa blommande buske...


En av de ursprungliga växterna i den gamla trädgården är denna ljuvliga buske-har dock ingen aning om VAD den heter eller vad det är!

Hjälp, någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar